Navigace

Obsah

Stěhování městského úřadu

Typ: ostatní
Stěhování některých odborů z budovy starého zámku do nově zrekonstruované budovy čp. 2/I na Palackého náměstí se dostalo do druhé etapy.

 

  • V rámci etapy první se z budovy starého zámku přestěhoval Odbor správy budovy, který nově sídlí v 1. patře domu čp. 2/I.
  • Přesunula se také podatelna, která má své nové pracoviště přístupné jak průchodem z radnice v čp. 1/I, tak i hlavním vchodem domu čp. 2/I a najdete ji přímo v přízemí naproti vchodu.
  • A první etapu stěhování zakončil přesun vedoucí Odboru živnostenského úřadu, která má svou kancelář nově u spojovací chodby mezi čp. 1/I a 2/I.

Druhá etapa, která započala 5. 6. 2017, byla zahájena stěhováníM Odboru finančního. V průběhu prvního červnového týdne se přesune kancelář Oddělení školství, následovat bude přesun kanceláře vedoucí odboru,  následovat bude kancelář účtárny a nakonec bude přesunuta pokladna.

Pokud nevzniknou komplikace, bude Odbor finanční od 23.6.2017 sídlit v budově čp. 2/I na Palackého nám., a to pokladna v přízemí budovy a zbytek odboru v 1. patře této budovy. Telefonní a e-mailové kontakty zůstávají beze změny.

Ačkoli celý přesun probíhá za provozu a snažíme se jej eliminovat na období mimo úřední dny, může ve výjimečných případech dojít k drobným komplikacím při odbavení Vašich požadavků. Děkujeme Vám touto cestou za trpělivost.

Bc. Monika Nováková – odbor správy majetku


Vytvořeno: 7. 6. 2017
Poslední aktualizace: 7. 6. 2017 17:02
Autor: Mgr. Naděžda Mastná