Obsah

Odbor správy budov -  sídlo: Palackého nám 2/I, 380 13 Dačice

Martina Bénová - vedoucí odboru

Ing. Jiří Koudelka - pronájmy

Veronika Gřundělová - byty

Petr Barbořík - topič, správce budov

Zdeněk Tichánek - topič, správce budov

Odbor správy budov - náplň činnosti

  • správa a údržba obecních bytů a nebytových prostor v domech s byty, včetně správní a účetní agendy spojené s uzavíráním nájemních smluv na byty, včetně domu s pečovatelskou službou (spolupracuje s odborem sociálních věcí
    a zdravotnictví při obsazování volných bytů v domě s pečovatelskou službou),
  • vedení dostupné statistiky bytového fondu ve městě,
  • zajišťování vybavení domů s byty protipožární technikou,
  • zajišťování platnosti revizních zpráv protipožární techniky, elektrického zařízení společných prostor, komínů, topných zařízení, hromosvodů a výtahů v domech s byty,
  • zajišťování podkladů pro zadávání zakázek podle zákona o veřejných zakázkách,
  • uzavírání dodavatelských smluv (zajišťující služby nájemníkům – např. teplo, společná televizní anténa, voda, elektřina, plyn, odvoz fekálií, odvoz odpadů a opravy zařízení),
  • sledování nákladů a výnosů, včetně jejich plánování, kontrola placení nájmů a záloh na služby, zasílání upomínek neplatičům,
  • poskytování informací na svém úseku podle zákona č. 106/1999 Sb.

Formulář ke stažení

 

Portál veřejné správy ČR - logoPopisy postupů v různých životních situacích jsou podrobně rozebrány na Portálu veřejné správy ČR.