Navigace

Obsah

Odbor správy majetku - sídlo: "Starý zámek", Krajířova 27/I, 380 13 Dačice

Bc. Monika Nováková - vedoucí odboru

Marcela Rehardtová - referentka

Věra Smetanová - referentka

Marie Bulíčková - referentka

Odbor správy majetku - náplň činnosti

  • veškerý majetek města (evidence, prodej, pronájem mimo nebytových prostor a bytů, které jsou ve správě odboru správy budov)
  • údržba majetku města mimo nebytových prostor a bytů, které jsou ve správě odboru správy budov
  • příprava staveb města,
  • zajišťování dotací pro město na svém úseku,
  • městský rozhlas a rozhlasy v místních částech,
  • správa hřišť, sportovišť,
  • správa hřbitovů (uzavírání nájemních smluv na hrobová místa),
  • energetika městského majetku mimo nebytových prostor a bytů, které jsou
    ve správě odboru správy budov
  • užívání veřejného prostranství -  OZV č. 3/2016 o místních poplatcích
  • umístění reklamních zařízení,
  • zvláštní užívání komunikací, překopy,
  • správa veřejné zeleně,
  • vodovody a kanalizace ve správě města včetně vodného a stočného a zajišťování dodávky pitné vody pro obyvatele, péče o obecní studny,
  • veřejné osvětlení,
  • péče o budovy sborů dobrovolných hasičů,
  • evidence majetku města s výjimkou majetku na městském úřadě,
  • evidence darovacích, kupních, nájemních a jiných smluv (sledování výnosů
    a nákladů včetně jejich plánování),
  • příprava a kontrola plnění smluv uzavřenými s Technickými službami Dačice s. r. o. a Městskými lesy Dačice s. r. o.,
  • zajišťování vybavení protipožární technikou v domech, které nejsou ve správě odboru správy budov,
  • zajišťování platnosti revizních zpráv protipožární techniky, elektrického zařízení společných prostor, komínů, plynových kotlů, hromosvodů a výtahů v domech, které nejsou ve správě odboru správy budov,
  • zajišťování podkladů pro zadávání zakázek podle zákona o veřejných zakázkách,
  • organizace výběrového řízení pro poskytování úvěrů z Fondu rozvoje bydlení,
  • poskytování informací na svém úseku podle zák. č. 106/1999 Sb. 
  • prodej stavebních pozemků v lokalitě Za Školou (aktuální informace získáte zde nebo u vedoucí odboru Bc. Moniky Novákové, tel: 384 401 227 nebo 602 168 796)
  • zajišťování deratizace veřejných prostranství

Portál veřejné správy ČR - logoPopisy postupů v různých životních situacích jsou podrobně rozebrány na Portálu veřejné správy ČR.
 

Formuláře odboru správy majetku 

Dražební řád města - zde ke stažení  
 

NABÍDKAZásady prodeje stavebních pozemků pro výstavbu rodinných domů v lokalitě Za Školou v Dačicích

Úplné znění zásad zde ke stažení. Kompletní informace týkající se prodeje stavebních pozemků sledujte v samostatné položce POZEMKY ZA ŠKOLOU - PRODEJ

Fond rozvoje bydlení města Dačice - rok 2017

Ke konci loňského roku došlo k významným legislativním změnám s vlivem na nebankovní poskytovatele spotřebitelských úvěrů. Takovým poskytovatelem bylo i město Dačice ve vztahu k úvěrům poskytovaným z Fondu rozvoje bydlení města. Nově získají oprávnění k poskytování nebankovních úvěrů jen určité druhy obchodních korporací (musí se jednat o akciovou společnost, společnost s ručením omezeným nebo evropskou společnost se základním kapitálem minimálně 20 000 000 Kč a její sídlo i skutečné sídlo musí být na území ČR). Z výše uvedených důvodů se do doby stanovení jednotné metodiky pro města a obce ODKLÁDÁ POSKYTOVÁNÍ ÚVĚRŮ z Fondu rozvoje bydlení. Smlouvy uzavřené v předchozích letech jsou platné beze změn. Budeme Vás informovat o dalším vývoji.