Aktuální přítomnost úředníků na odboru
Sídlo odboru: Krajířova 27/I, 380 013 Dačice, I. patro
Odbor správy majetku - náplň činnosti
- veškerý majetek města (evidence, prodej, pronájem mimo nebytových prostor a bytů, které jsou ve správě odboru správy budov)
- údržba majetku města mimo nebytových prostor a bytů, které jsou ve správě odboru správy budov
- příprava staveb města,
- zajišťování dotací pro město na svém úseku,
- městský rozhlas a rozhlasy v místních částech,
- správa hřišť, sportovišť,
- správa hřbitovů (uzavírání nájemních smluv na hrobová místa),
- energetika městského majetku mimo nebytových prostor a bytů, které jsou
ve správě odboru správy budov - užívání veřejného prostranství - OZV č. 6/2023 o místním poplatku za užívání veřejného prostranství (příloha OZV č. 6/2023)
- umístění reklamních zařízení,
- zvláštní užívání komunikací, překopy,
- správa veřejné zeleně,
- vodovody a kanalizace ve správě města včetně vodného a stočného a zajišťování dodávky pitné vody pro obyvatele, péče o obecní studny,
- veřejné osvětlení,
- péče o budovy sborů dobrovolných hasičů,
- evidence darovacích, kupních, nájemních a jiných smluv (sledování výnosů
a nákladů včetně jejich plánování), - příprava a kontrola plnění smluv uzavřených s Technickými službami Dačice s. r. o. a Městskými lesy Dačice s. r. o.,
- zajišťování vybavení protipožární technikou v domech, které nejsou ve správě odboru správy budov,
- zajišťování platnosti revizních zpráv protipožární techniky, elektrického zařízení společných prostor, komínů, plynových kotlů, hromosvodů a výtahů v domech, které nejsou ve správě odboru správy budov,
- zajišťování podkladů pro zadávání zakázek podle zákona o veřejných zakázkách,
- poskytování informací na svém úseku podle zák. č. 106/1999 Sb.
- zajišťování deratizace veřejných prostranství
Formuláře odboru správy majetku
Důležité dokumenty