Dačice - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Aktuální přítomnost úředníků na odboru

Sídlo odboru: Palackého náměstí 2/I, 380 13  Dačice, 1. patro

Odbor správy budov - náplň činnosti

  • správa a údržba obecních bytů a nebytových prostor v domech s byty, včetně správní a účetní agendy spojené s uzavíráním nájemních smluv na byty, včetně domu s pečovatelskou službou (spolupracuje s odborem sociálních věcí
    a zdravotnictví při obsazování volných bytů v domě s pečovatelskou službou),
  • vedení dostupné statistiky bytového fondu ve městě,
  • zajišťování vybavení domů s byty protipožární technikou,
  • zajišťování platnosti revizních zpráv protipožární techniky, elektrického zařízení společných prostor, komínů, topných zařízení, hromosvodů a výtahů v domech s byty,
  • zajišťování podkladů pro zadávání zakázek podle zákona o veřejných zakázkách,
  • uzavírání dodavatelských smluv (zajišťující služby nájemníkům – např. teplo, společná televizní anténa, voda, elektřina, plyn, odvoz fekálií, odvoz odpadů a opravy zařízení),
  • sledování nákladů a výnosů, včetně jejich plánování, kontrola placení nájmů a záloh na služby, zasílání upomínek neplatičům,
  • poskytování informací na svém úseku podle zákona č. 106/1999 Sb.

Pokyny pro nájemce (324.8 kB)

Pravidla hospodaření s byty (2.62 MB)

Formulář ke stažení

JménoFunkceTelefon / E-mail
Martina Bénovávedoucí odboru384 401 234
sprava.budov@dacice.cz
Jitka Žaloudkovápronájmy384 401 235
pronajmy@dacice.cz
Bc. Veronika Gřundělovábyty384 401 235
byty@dacice.cz
Petr Barboříktopič, správce budov384 401 226
udrzbar@dacice.cz
Jaroslava Sivákovápronájmy384 401 235
sivakova@dacice.cz