Navigace
Obsah
Osoby
Jméno | Funkce | Telefon / E-mail |
---|---|---|
Smetanová Věra | referentka | 384 401 228 ekom@dacice.cz |
Bulíčková Marie | referentka | 384 401 237 pozemky2@dacice.cz |
Dvořáková Hana, Ing. | vedoucí odboru | 384 401 227 dvorakova@dacice.cz |
Bělohlávek Petr, Bc. | referent | 384 401 230 belohlavek@dacice.cz |
Škarda Daniel | referent | 384 401 285 opravy@dacice.cz |
Aktuální přítomnost úředníků na odboru
Sídlo odboru: Krajířova 27/I, 380 013 Dačice, I. patro
Odbor správy majetku - náplň činnosti
- veškerý majetek města (evidence, prodej, pronájem mimo nebytových prostor a bytů, které jsou ve správě odboru správy budov)
- údržba majetku města mimo nebytových prostor a bytů, které jsou ve správě odboru správy budov
- příprava staveb města,
- zajišťování dotací pro město na svém úseku,
- městský rozhlas a rozhlasy v místních částech,
- správa hřišť, sportovišť,
- správa hřbitovů (uzavírání nájemních smluv na hrobová místa),
- energetika městského majetku mimo nebytových prostor a bytů, které jsou
ve správě odboru správy budov - užívání veřejného prostranství - OZV č. 3/2019 o místních poplatcích
- umístění reklamních zařízení,
- zvláštní užívání komunikací, překopy,
- správa veřejné zeleně,
- vodovody a kanalizace ve správě města včetně vodného a stočného a zajišťování dodávky pitné vody pro obyvatele, péče o obecní studny,
- veřejné osvětlení,
- péče o budovy sborů dobrovolných hasičů,
- evidence majetku města s výjimkou majetku na městském úřadě,
- evidence darovacích, kupních, nájemních a jiných smluv (sledování výnosů
a nákladů včetně jejich plánování), - příprava a kontrola plnění smluv uzavřenými s Technickými službami Dačice s. r. o. a Městskými lesy Dačice s. r. o.,
- zajišťování vybavení protipožární technikou v domech, které nejsou ve správě odboru správy budov,
- zajišťování platnosti revizních zpráv protipožární techniky, elektrického zařízení společných prostor, komínů, plynových kotlů, hromosvodů a výtahů v domech, které nejsou ve správě odboru správy budov,
- zajišťování podkladů pro zadávání zakázek podle zákona o veřejných zakázkách,
- poskytování informací na svém úseku podle zák. č. 106/1999 Sb.
- zajišťování deratizace veřejných prostranství
Formuláře odboru správy majetku
- Ohlašovací povinnost k poplatku za užívání veřejného prostranství (formát xls)
- Žádost o pronájem, pacht pozemku
- Žádost o prodej pozemku
- Žádost o převod nemovitosti formou výběrového řízení (aukcí)
- Ohlášení o provedení průzkumného vrtu
Důležité dokumenty
- Operační plán zimní údržby místních komunikací pro město Dačice 2020/2021 (pdf, 507 kB)
- Dražební řád města - zde ke stažení
- Tržní řád města - zde ke stažení (499.3 kB)
- Řád veřejného pohřebiště - účinný od 1.7.2020 - zde ke stažení
- Řád pro stanovení ceny formou soutěže - účinný od 1. 1. 2021 (pdf, 666 kB)
Fond rozvoje bydlení města Dačice
Ke konci roku 2016 došlo k významným legislativním změnám s vlivem na nebankovní poskytovatele spotřebitelských úvěrů. Takovým poskytovatelem bylo i město Dačice ve vztahu k úvěrům poskytovaným z Fondu rozvoje bydlení města. Nově získají oprávnění k poskytování nebankovních úvěrů jen určité druhy obchodních korporací (musí se jednat o akciovou společnost, společnost s ručením omezeným nebo evropskou společnost se základním kapitálem minimálně 20 000 000 Kč a její sídlo i skutečné sídlo musí být na území ČR). Z výše uvedených důvodů se do doby stanovení jednotné metodiky pro města a obce ODKLÁDÁ POSKYTOVÁNÍ ÚVĚRŮ z Fondu rozvoje bydlení. Smlouvy uzavřené v předchozích letech jsou platné beze změn. Budeme Vás informovat o dalším vývoji.