Pondělí: 8:00 - 17:00
Středa: 8:00 - 17:00
Pátek: 8:00 - 14:00
1) Zpráva o realizaci projektu - leden 2011
Realizace projektu mj. zahrnuje průběžná šetření spokojenosti klientů odcházejících z budovy MěÚ. Průběžná šetření probíhala v měsících listopad a prosinec loňského roku a budou pokračovat po celou dobu realizace projektu. Jejich cílem je zjistit, jak vy, občané a klienti úřadu, vnímáte práci úřadu, vystupování zaměstnanců a úroveň poskytovaných služeb. Šetření probíhá formou anonymního dotazníkového šetření.
Z výsledků dotazníkového šetření vyplývá, že převážná většina klientů MěÚ (více než 66 %) přišla na úřad ze svého bydliště vzdáleného do 10 km od sídla úřadu a více než 44 % klientů pěšky. Klienti kladně hodnotí čekací dobu, která je v téměř 70 % případů do 5 minut, zejména ale klienti oceňují jednání a vystupování úředníků, jejich chování a vstřícnost (průměrná známka 1,09).
Výsledky dotazníkového šetření - listopad a prosinec 2010 (soubor pdf k náhledu)
Krajířova 27/I, 380 13 Dačice
tel. ústředna +420 384 401 211
IČ: 00246476 DIČ: CZ00246476
Č.ú.: 0603143369/0800
ID datové schránky: s5ebypd
Povodí Moravy: