Navigace
Obsah
On-line objednávky na odbor dopravy a odbor vnitřních věcí
Na této stránce Vám zpřístupňujeme moduly umožňující elektronicky se objednat nebo zjišťovat informace o možnostech Vaší obsluhy na odboru dopravy a odboru vnitřních věcí, zjistit si kolik lidí je nyní ve frontě, a tak odhadnout čas obsluhy. Pak se můžete rozhodnout, zda se vyplatí jít pro službu dnes, nebo návštěvu odložit na další den.
Aktivní prolink na: Objednávka na odbor dopravy a odbor vnitřních věcí
občana, který čeká ve frontě. Proto jsme jako určitý kompromis zvolili variantu, že ke každému okénku se může objednat na každou půlhodinu jen jeden jediný člověk a zbytek kapacity jednacího místa bude určena pro občany, kteří přišli bez objednání.
Zjištění stavu obsluhy klientů na odboru dopravy a odboru vnitřních věcí
Jedná se o vyřizování řidičských průkazů, evidence motorových vozidel, přestupků (bodový systém), občanských průkazů, cestovních pasů, ověřování, evidenci obyvatel, matriku a CzechPoint. Systém je v provozu v úřední hodiny a je přímo napojen na vyvolávací zařízení, které vydává klientům lístky k obsluze a následně je zve k příslušným jednacím místům k obsloužení. Zjištěné a zobrazené informace jsou staré maximálně 120 vteřin.
On-line objednávka Vám umožní objednat si přes internet služby podle Vašich časových možností.
- Nejprve si vyberete požadovanou činnost (evidence vozidel, přestupky, řidičské průkazy, občanské průkazy, cestovní pasy, ověřování, evidence obyvatel, matriku, CzechPoint)). Prosíme zvolte správnou činnost, abyste nemuseli zbytečně čekat postupně u více jednacích míst.
- Poté si vyberete požadovaný den a vyberete si z volných časů.
- Program Vám přidělí PIN a nabídne informace k vytištění nebo zaslání e-mailem.
- K obsluze se dostavíte podle pokynů programů a do vyvolávacího zařízení zadáte přidělený PIN.
- Dodržíte-li zadaný čas, budete v zadaný čas obslouženi.
- POZOR - pro přihlášení se zadáním PINu musíte zadat číselný kód nejdříve 30 minut před přiděleným časem objednání a nejpozději 30 minut po přiděleném čase objednání. Mimo tento interval (zmeškaný třeba jen o jednu vteřinu) program již přidělený PIN nezná a proto jej nemůže akceptovat. V takovém případě se přihlaste jako běžný klient o lístek s požadovanou činností a budete obslouženi v pořadí došlých klientů.
- Pokud víte předem, že se vám nepodaří v objednaný den a hodinu požadovanou činnost uskutečnit, není třeba objednaný termín rušit. Vyvolávací zařízení, pokud si nevyzvednete lístek s pořadovým číslem, automaticky zařadí do pořadí další osobu.
- Objednání je možné na 15 dní dopředu. K lepší orientaci při výběru datumu slouží barevná políčka v nabízeném kalendáři: hnědá - znamenají volno k výběru, červená - tento den je již obsazen, šedá - den, kdy se neobsluhuje (sobota, neděle, svátek, neúřední den), žlutá - jedná se o více než 15 dní dopředu. Změna posouvání možnosti objednávání je každý den během několika minut po půlnoci.