Pondělí: 8:00 - 17:00
Středa: 8:00 - 17:00
Pátek: 8:00 - 14:00
Od 16. 3. 2020 se v jižních Čechách dočasně uzavírají pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“. Týká se to také územního pracoviště v Dačicích.
Ke stažení: Informativní leták o dočasném uzavření územního pracoviště v Dačicích
TISKOVÁ ZPRÁVA:
Finanční úřad pro Jihočeský kraj reaguje na aktuální situaci
Od pondělí 16. 3. 2020 budou pracoviště Finančního úřadu pro Jihočeský kraj přístupná pro veřejnost v omezeném režimu.
Na základě rozhodnutí vlády o zákazu volného pohybu osob přechází pracoviště územních pracovišť Finančního úřadu pro Jihočeský kraj do omezeného režimu.
Od 16. 3. 2020 od 11:00 se v jižních Čechách DOČASNĚ uzavírají pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“. V Jihočeském kraji se jedná o územní pracoviště v Blatné, Dačicích, Kaplici, Vodňanech a Trhových Svinech. Ostatní pracoviště budou v pondělí a středu zpřístupněna veřejnosti od 8:00 do 11:00 hodin.
Po dobu zákazu volného pohybu osob je omezen provoz pokladen pro platby v hotovosti. Veřejnosti bude pro platbu v hotovosti zpřístupněna pouze pokladna na Územním pracovišti v Českých Budějovicích, a to také pouze v pondělí a středu od 8:00 do 11:00 hodin. Všechny klienty žádáme, aby zodpovědně dodržovali pravidla zodpovědného chování, zejména dostatečné rozestupy v délce minimálně 2 metry.
Na každém územním pracovišti bude v pracovní době zpřístupněn označený box pro bezdotyková podání (prosíme, aby podání byla vhazována v obálkách, případně sepnuta sponou, aby nedošlo k oddělení případných příloh). Tento box bude využíván nejenom pro daňová přiznání, ale jakákoliv podání finanční správě. Apelujeme na daňovou veřejnost, aby v podáních důsledně byly vždy uvedeny kontaktní údaje pro vzdálenou komunikaci (zejména mobilní telefon, telefon, email), pro případnou komunikaci ve věci těchto podání.
Samostatně upozorňujeme na žádosti o zvláštní režimu dle zákona o evidenci tržeb (tzv. „bločky“). Finanční úřad pro Jihočeský kraj žadatele prosí, aby případné žádosti vhazovali do bezdotykových boxů. Žádosti budou vyhodnoceny a žadatelé budou informováni prostředky vzdálené komunikace o připravených dokumentech a bločcích k převzetí. Předání těchto dokumentů předpokládáme v druhé polovině dubna 2020 (přičemž řešená povinnost nabývá účinnosti od 1. května 2020).
Doporučujeme ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace (např. www.daneelektronicky.cz, datové schránky, e-mail).
Pro zodpovězení dotazů k aktuální situaci využijte následující telefonní čísla: 387 723 111(ÚP v Č. Budějovicích)380 760 111 (ÚP v Č. Krumlově) 384 353 111(ÚP v J. Hradci)382 750 111 (ÚP v Písku) 388 371 111(ÚP v Prachaticích)383 363 111 (ÚP ve Strakonicích) 381 480 111(ÚP v Táboře) 387 722 111 (FÚ pro Jihočeský kraj) Pro zodpovězení dotazů zejména v oblasti Elektronické evidence tržeb využijte telefonní číslo: 225 092 392
Ing. Jana Králová tisková mluvčí Finančního úřadu pro Jihočeský kraj GSM: +420606042242 E-mail: jana.kralova@fs.mfcr.cz |
|
Krajířova 27/I, 380 13 Dačice
tel. ústředna +420 384 401 211
IČ: 00246476 DIČ: CZ00246476
Č.ú.: 0603143369/0800
ID datové schránky: s5ebypd
Povodí Moravy: